Dagens tankar



Ska jag känna mig överlägsen nybörjarna på min målarkurs eller underlägsen de mer erfarana? Eller spelar det ingen roll, det viktiga är att jag känner över huvud taget?

Har vissa människor inget bättre att prata om än vad de har shoppat och vad de ska shoppa? Blir värdet av att man köpt en ny TV större ju fler gånger man talar om hur många tum den är på? Är jag en bättre människa om jag köper mindre och berättar mindre, eller är jag bara mer utanför?

Börjar jag bli besatt om jag vill gå och träna två dagar i rad? (Och tycker det är lite jobbigt när jag hade annat roligt idag?) Kommer jag tycka det är skitjobbigt imorgon bara för att jag var så peppad idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0