Finfredag

 

Fredag kväll och jag sitter ensam hemma i soffan som vanligt. Trött i kroppen efter att ha varit och tränat, men pigg i huvudet. Känner att fortsätter jag i den här takten kan jag snart stå och luta mig lika snyggt som damen ovan - midjan in och höfterna ut och ett frestande leende på läpparna (och varför inte en chic liten hatt också, det säger jag inte nej till).

Hela helgen ligger framför mig och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Det är en lite läskig känsla, men mest är det bara härligt. Jag får fokusera på det jag har lust till, ingen annan eller inget annat anpassa mig till. Jag vet bara vad jag inte vill göra - inte in och trängas och stressa med alla löneshoppare och stressade lattedrickare. Nej, fokus ska ligga på MIG, jag ska bara mata min kropp med nyttiga, sköna saker och tankar.

Nu ska jag gå och göra mig en stor fruktsallad och krypa upp i ett hörn av soffan och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0