Creative day



Åh, idag har jag känt mig kreativ igen... jag har SKAPAT, inte någon kaka, men bilden hade en sån skön titta-vad-jag-gjortkänsla att den får representera min dag...

På väg hem från yogan (åh nä, inte en så positiv känsla där, men den har jag nästan redan glömt bort... leva i nuet som de sa där) köpte jag en riktig dregel-tidning med massor av smaskiga trädgårdsbilder som jag kastade mig över för att måla av när jag kom hem. Här är resultatet...




Resten av eftermiddagen ägnade jag åt diverse halvfärdiga garnprojekt:
-Lärde mig ett gäng nya virkmaskor med filmer på nexstitch.com
-Nystade lite garn
-Jobbade lite mer på min nybörjar-stickar-halsduk

Inte något nyttigt alls (som att städa eller så) har jag gjort, men det känns ändå som en bra dag... jag får väl vara lite konstnärsbohem i nån dag till innan jag tar mig samman för sånt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0