När man känner sig lite ful...

... får man göra sig något snyggt. Jag öppnade mina stash-lådor under sängen och plockade fram en gammal klänning som jag börjat plocka isär men inte kommit vidare på. Fortsatte att sprätta upp den i så små delar som jag kunde och kom fram till att det var ett riktigt fint hantverk som jag nu satt och tog isär. Jag hade fortfarande ingen aning om vad jag skulle göra med den, men tog en ganska lätt utväg och satte fast överdelen på ett gammalt linne och satte tillbaka kjolen lite högre upp. Jag blev riktigt nöjd med hur det blev till slut, behövde knappt göra några ändringar. Nu ska jag bara hitta något tillfälle att ha den också




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0